جستجو در حرفهای دلم:

×

نویسندگان

درباره ما

    حرفهای دلم
    سلام سلام سلام به دوستای مهربونه لوکسیه خودم...از اینکه به وبلاگ خودم و خودتون سر زدین ممنونم...دوست دارم اگه نظری پیشنهادی انتقادی دارین من و در جریان بذارین..

امکانات جانبی


جستجو

تبلیغات

نویسنده : bita بازدید :326

تاريخ ارسال:26 / 9 / 1394 ساعت: 19:13
دیدگاه ها:نظرات()

⇜مَشْتے ⇝

☜گُنده تَر از زَمیــــــــن کِه نیســــتے…∅

☜هستے؟؟؟✓

☜زَمین با هَمِــــــه اوباهـَــــتِشّ…↺↻

⇩زیر پاے مَنه ⇩

✘پَسّ بِکـــــــِـشْ کـنِـــــار✘



<-BlogAndPostTitle->
 می پسندم نمی پسندم
مشاهده تگ ها:
,
مطالب مرتبط
بخش نظرات
این نظر توسط meliiika79 در تاریخ 1394/12/12/3 و 20:05 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

BIG LIKE
پاسخ:tanks


این نظر توسط dokhi to deli در تاریخ 1394/10/10/4 و 15:01 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

بسیاااااااااااااااااااار ناااااایس
پاسخ:میـــــــــــسی

این نظر توسط zahra ( - : در تاریخ 1394/10/2/3 و 14:28 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

وبت عااااااااااااااااااااالیه گلم موفق باشی
پاسخ:مرسی عزیزم...

این نظر توسط ساراااااااااا در تاریخ 1394/9/30/1 و 18:29 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

بعللللللللللللله
پاسخ:اوهوم.....خخخخ

این نظر توسط mehdi در تاریخ 1394/9/28/6 و 18:21 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

اوه اوه اعتماد به سقفت تو حلق مشتی
پاسخ:خخخخخخخخخ....

این نظر توسط از همه فاصله دارم در تاریخ 1394/9/28/6 و 15:16 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

خیلی زیباس وبت
پاسخ:نظرلطفته...

این نظر توسط آرش19 در تاریخ 1394/9/26/4 و 19:22 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

اووووووووووووووووهوووووووک....
پاسخ:خخخخخخخ


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







ليست صفحات
تعداد صفحات : <-BlogPageCount->
<-BlogPage->

چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

ارتباط با مدیر

پشتيباني آنلاين

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 90
کل نظرات کل نظرات : 132
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 2
بازدید دیروز بازدید دیروز : 2
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
آي پي امروز آي پي امروز : 1
آي پي ديروز آي پي ديروز : 1
بازدید هفته بازدید هفته : 4
بازدید ماه بازدید ماه : 156
بازدید سال بازدید سال : 752
بازدید کلی بازدید کلی : 71831

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی آی پی : 18.118.145.114
مرورگر مرورگر :
سیستم عامل سیستم عامل :
تاریخ امروز امروز :

نظرسنجي

دوستای لوکسیه من نظرتون درمورد وبم چیه؟؟؟00

ورود کاربران

نام کاربری
رمز عبور

» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان حرفهای دلم و آدرس bita77.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود